دعوت از موزیسین های ایرانی برای اجرا درباره غزه در سوریه

وزیر فرهنگ سوریه با اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌های مشترک فرهنگی در حوزه مقاومت با ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت پیشگام بوده است.


به گزارش ایسنا، در حاشیه اجلاس فرهنگی بین‌المللی سنت‌پترزبورگ که صبح امروز، ۲۶ آبان‌ماه با حضور وزرای فرهنگ و نمایندگانی از ۴۱ کشور جهان از جمله ایران برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و لبانه مشوح، وزیر فرهنگ سوریه دیدار و گفت‌وگو کردند.



برگزاری نمایشگاه و نشست شعرا درباره غزه و مقاومت


در این دیدار که غلامرضا منتظری، معاون کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، محور سخنان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همکاری‌های مشترک فرهنگی در حوزه مقاومت از جمله برگزاری نمایشگاه کاریکاتور و برگزاری نشست شعرای دو کشور درباره غزه و مقاومت بود.


حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور نیز حمایت از گروه‌های سرود تولیدکننده اثری جدید درباره جنایات رژیم صهیونیستی را ضروری دانست.


در ادامه، مشوح؛ وزیر فرهنگ سوریه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در این زمینه پیشگام بوده و مواضع ما درباره جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی مشخص و شفاف است.


وی ادامه داد: ما موافق برگزاری نمایشگاه کاریکاتور به صورت مشترک هستیم و می‌توانیم موزیسین‌های ایرانی را جهت اجرای برنامه درباره غزه به سوریه دعوت کنیم.


در پایان این دیدار، طرفین بر تبادل محتوا با این موضوع تأکید کردند و حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور اذعان کرد که ما نیز آماده حمایت از برنامه‌های فرهنگی سوریه در این‌باره در ایران هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید