لزوم مدیریت بحران قبل از بحران لغو مرخصی مدیران تا پایان بارش ها

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: مدیریت بحران باید قبل از بحران باشد و چاره‌جویی لازم صورت بگیرد تا به نقطه خطر نرسیم و برای مردم مشکل ایجاد نشود.


محمدرضا جلالی امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان لنگرود، با تاکید بر لزوم هماهنگی بین دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها در جهت کاهش مشکلات مردم در بحران‌ها، اظهار کرد: مدیریت بحران باید قبل از بحران باشد و چاره‌جویی لازم صورت بگیرد تا به نقطه خطر نرسیم و برای مردم مشکل ایجاد نشود.


وی با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید باران در استان طی روزهای پیش رو، تصریح کرد: شهرداران با بازگشایی آبراهه‌ها مانع از آبگرفتگی معابر در زمان بارش باران شوند.


فرماندار لنگرود خدمت به مردم را توفیق دانست و عنوان کرد: تلاش برای جلب رضایت مردم بسیار ارزشمند است و لذا پرسنل آب و برق و گاز و راه و… در حال خدمت به مردم برای رفع مشکلاتشان هستند.


جلالی با اشاره به در پیش بودن پاییز و زمستان و احتمال شکل گیری بحران های آب و هوایی همچون سیل و برف و…، خاطرنشان کردد: به واسطه بی‌توجهی مردم به طبیعت طی سال‌های اخیر با افزایش مخاطرات طبیعی همچون سیل و رانش مواجه هستیم.


وی با بیان اینکه مردم با از بین بردن پوشش گیاهی و ایجاد تاسیسات و ابنیه بدون توجه به زیرساخت‌ها اثرات مخرب بر محیط زیست گذاشته‌اند، گفت: دستگاه‌های عملیاتی و خدماتی نیز با کمبود امکانات مواجه هستند و لذا نیازمند همکاری هستیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگربازسازی پوستلینک مطالب دیگرآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید